tirsdag, mars 01, 2005

If i was a rich girl...

...så ville jeg brukt pengene mine til no. Forhåpentligvis til no fornuftig. Nå har oljefondet passert 1 BILLION! Er det ikke da på tide å bruke noe av det? Vi bor i et av verdens rikeste land, men har ikke råd til å bruke de pengene vi har? Ja jeg bare spør... "Mye vil ha mer" er det visst noe som heter.... Jeg klarer ikke å forestille meg hvor mye en billion er, men jeg skjønner at det er en del. I min verden er det bare onkel Skrue som opererer med sånne summer....

2 kommentarer:

Martin sa...

Ni kan ju alltid ge lite pengar till oss i öster, vi tan säkert villigt emot dem! Och vill inte Göran Persson ha något så kan ni gå genom mig i stället!

Marthe-Pjokk sa...

Er jo det som er problemet, vi vil ikke bruke dem... Vi vil bare sitte på dem og skryte av at vi er så rike... :p