søndag, mars 06, 2005

"Hell is gone and heaven's here, there's nothing left for you to fear" -synger Robbie Williams inn i øret mitt. Men jeg er langt fra sikker på om jeg tror ham. Skal ha eksamen på fredag, i markedsføring, og jeg gruer meg...for kan jeg noe om markedsføring? Neihdah...fint lite. Men jeg kan jo skylde meg sjøl for det da, for jeg har jo hatt tid på meg til å lese det jeg burde ha lest...men det ble visst aldri no av...?! Pussig... Vet hva jeg har å gjøre den uka her liksom, satser på at noe allfall setter seg såpass at jeg ikke stryker. Men- så har vi jo 2 eksamener til da...neste uke... så da har jeg helga og mandag på meg til å lese på bed.øk, og så onsdag og torsdag til organisasjon&ledelse...føler jeg at det er nok? Nei ikke helt. Vet jeg helt hvordan jeg skal organisere tiden og stoffet for å klare å komme gjennom det viktigste? Vel... Kommer jeg til å stryke på minst en av dem? Ganske sikkert. Men igjen- kan ikke skylde på noe annet enn min lathet. Og litt på tanker som ikke er helt der de burde være. (Noen som vet hvordan man temmer tanker?) Trodde nesten at de hadde roet seg litt nå, har liksom hatt humøret på plass i det siste. Men lumske som de er, sniker de seg innpå og kaster seg plutselig over deg igjen. Føler jeg er inne i en litt ond sirkel...og ikke helt sikker på hvordan jeg hopper av... Hmm. Nei, nå er det tid for milkshake! Nam! :)

2 kommentarer:

Marit sa...

tror tipset er å være periode-asosial - og levere tv-kabelen til naboen og strømkabelen til pcen med..

Jorån Østerholt Dalane sa...

Lykke til med eksamenar! Du får trøste deg med at etter eksamen er det ferie:-)