mandag, februar 28, 2005

Hmmm. Jeg vil skrive no. Men vet ikke hva?! Er trøtt... Ble litt lite søvn i helga, så har ikke kommet meg helt enda, men sove kan man jo gjøre når man blir gammel...! :D Helga var bra, knallmorsom fest på lørdag med diverse betroelser og hyggelige overraskelser:) Må definitivt gjentas snart! Slapp jobb på søndag, og det var i grunn helt greit, formen var liksom ikke den beste... Så da ble det å se på 5-mila i stedet, noe som jeg vel egentlig sverga på at jeg IKKE skulle. Men det var ganske spennende, allfall siste 5 km eller no sånt:) (hjelp, hva skjer a?)

Idag har jeg faktisk vært på alle (begge) forelesningene, og det må man vel kalle en bra start på uka. Ganske kjedelige greier da, så om jeg lærte noe er vel en helt annen sak. Husker noe om krysselastisitet, men hva det er...? Det er allfall ikke spiselig, og nå føles det som det er på tide med middag. Ja. Tenker jeg drar hjem, tenker....kylling høres kurant ut:) Jøss, det løsna visst likevel...

Ingen kommentarer: