lørdag, mars 12, 2005

Whoppa! Jeg fikk faktisk til å lage en link-liste! Har ikke prøvd om den funker da men.. :p Og så fikk jeg ikke til sånne fine farger.. Det ble for avansert på en lørdagskveld. Litt for lenge siden jeg har drevet med sånn html-greie gitt... Men mulig jeg gidder å finne ut av det senere:) Jeg liker farger, masse farger. Jeg hadde en litt grå periode en stund, eks. klær og sånn, men nå er fargene tilbake, mesa like:) Nå kan man jo kanskje si at det begynner å ta litt av da men...neongrønt og sjokkrosa i alle klesbutikker liksom--->ikke alle kler neongrønt og sjokkrosa, I say...
Har vært litt slapp med lesing siden igårkveld, er litt lei av å lese nå, og siden jeg vet at jeg MÅ bruke resten av helga og uka på å lese blir det liksom ekstra tiltak. Skulle hatt en reset-knapp, slik at jeg kunne trykt på den når jeg var ferdig med markedsføringa i går, og vært helt klar for å fortsette med bed.øk:) Har lest litt idag da, og ellers har jeg vært i bursdagselskap. Apropos sjokkrosa liksom, fikk rosa og turkis bløtkake:D Den var knall, så litt småshummel ut, men smakte godt:) OG så har jeg fått Scissor Sisters og Jim Stärk cd i posten, jippiii=)

2 kommentarer:

Marit sa...

hei!
er det Julie-Julie sin? kommer ikke inn på den jeg..

Marthe-Pjokk sa...

nei, det er en annen julie... :)