lørdag, mars 26, 2005

Aloha!

Og Butler'n-tur ble det! Tjohei! Masse folk der i går, men ikke så mange kjente egentlig.. Men traff jo Guro, har ikke sett Guro på...tja...må vel være over et år siden sist...så det var koselig og overraskende:) Er så moro med sånne overraskelser, den ene personen du for alt her i verden ikke hadde venta å treffe dukker plutselig opp liksom... Håper det blir like gøy på søndag også:) Men det beste er å ikke ha forhåpninger i det hele tatt, da blir det alltid gøy:)
Ellers: vi har besøk, brodern og ungeflokken, det er jo koselig:) Akkurat nå var det igrunn også litt koselig at de gikk ut en tur:D
Ellers nr 2: skulle ønske jeg ikke trodde på horoskop! Falske forhåpninger klarer man da fint å lage selv... Men når det stemmer så bra på så mange måter som mitt gjør i dag, så er det så veldig fristende å tro på det.
Ellers nr 3: jeg og Kathrine var ute og aka i går. Lenge siden sist, og så gøy! Do not underestimate the underholdningsverdi of a akebrett! :D Litt vondt i rompa fremdeles, men det får gå.
Nei, får vel komme meg ut i finværet jeg også. Aloha!

Ingen kommentarer: