torsdag, mars 31, 2005

Hug me...

Jeg trenger en klem. Punktum. Ikke no spes grunn, er ikke lei meg eller noe, jeg bare trenger sårt en god, varm, laaang bamseklem. Leste en gang at man måtte ha 4 klemmer om dagen for å ha det bra, da er det lenge siden jeg har hatt det bra... Somebody help? :)
Ellers: trodde jeg at det nye faget vi begynte med etter påske (reiselivets verdikjede) faktisk ikke kom til å bli så ille. Helt til idag, da jeg befant meg på en forelesning som besto av: (fanfare) økonomi....urk... Men vi skal ha gjesteforelesere og sånn senere, så satser på at det blir bedre. Jeg er fremdeles ikke sikker på om jeg fortsetter på reiseliv, tenkte jeg skulle se om jeg har stått på eksamen først:) Men det tar visst sin tid...og nå er snart søknadsfristen... ikkje få panikk!!!
Ellers 2: gikk tur med Ingrid i går, og var med innom i den nye leiligheten deres etterpå, det var en passe liten/stor og kjempekoselig leilighet, akkurat sånn at man blir sånn passe misunnelig:) Btw, det minner meg på at jeg må kanskje prøve å finne meg en ny hybel snart. Og sommerjobb! Med fare for å gjenta meg selv: ikkje få panikk... (gisp)
Ellers 3: Kort uke på skolen, dro hjem idag, etter å ha lett forgjeves etter en cd av Sondre Bratland (nei ikke til meg selv) som var utsolgt over alt?! Hallo? Sondre Bratland? Er tydeligvis mange fans på Lillehammer... I morgen skal man jobbe. Tror jeg da. Har liksom ikke hørt no mer. Men får vel en tlf i kveld en gang, ingen vits i å være tidlig ute;) I morgen er det forresten 1. april, noe som kan være ganske gøy hvis man er oppfinnsom nok :D Har en liten plan om å narre sjefen min skikkelig, men vet ikke helt hva jeg skal finne på. Hmmm....