tirsdag, mai 31, 2005

Idag har jeg snakket med en koselig bankdame i Meldal Sparebank, og fikk ordna depositumkonto. I motsetning til ham jeg snakka med sist (gnom) tok det 5 minutter, og så var alt avklart. Gleder meg til å flytte nå! Skal bli herrlich å få et større sted, der soverommet og kjøkkenet og stua (nei ikke badet) IKKE er i samme rom! Så det er bare å komme på besøk, en eller annen gang etter helga finner dere meg i et rødt hus på Lillehammer;) Nesten så jeg glemmer at jeg skal ha samfunnsøkonomieksamen på fredag...men bare nesten.. *grøsssss* Leste gjennom en tidligere eksamensoppgave i dag, en av oppgavene lød sånn:

"Anta at regjeringen ønsker å stimulere/øke den økonomiske aktiviteten i landet for å redusere arbeidsløsheten. Drøft hvordan stimulansen kan skje ved finans- og pengepolitikk. Pek til slutt på negative effekter som kan oppstå og redegjør for balanseproblemer som gjør seg gjeldende i en åpen økonomi, som mål om full sysselsetting og balanse i utenriksøkonomien."

*hikst* Gi meg styrkeeeee....

2 kommentarer:

Marit sa...

æææ - dekkende?

Marthe-Pjokk sa...

legg til en æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ så kanskje:)