fredag, mai 13, 2005

Hipp hurra!

Det er laaanghelg! Hadde det ikke vært for at jeg skal på skolen 2 usle små timer på torsdag, så kunne jeg faktisk tatt ferie til...skal vi se...(sjekke timeplanen)..neste mandag!! Men så vel var det ikke... Jaja, to timer skal nok gå...bare at man blir så forferdelig slapp av å ha så mye fri... Farlig er det...

Mine planer for helga:
-fint vær (nåde værgudene om de spolerer den planen)
- grille
- drikke øl - ute kanskje? hvis værplanen går i boks
- spille kubb før det blir mørkt (etter mørket (og øl) blir det ganske mye vanskeligere å treffe..)

Planer for 17. mai:
- fint vær, men ikke altfor varmt, slik at jeg kan
- ha på bunad
- spise pølser og masssssse is
- se på barnetoget i stedet for å puste og pese meg gjennom de samme marsjene ørten ganger
- holde meg i ro på ett sted i stedet for å puste og pese meg hit og dit sammen med korpset
- vifte med flagg og rope hipp hipp hurra! (eller kanskje ikke)

Ha en fin 17. mai og pinse alle sammen! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei... vil bare si at du virker som en søt og koselig jente... vil gjerne gå i tog med deg;) hilsen frank olav:-)

Jorån Østerholt Dalane sa...

Kubb er gildt!

Håper du får ein kjempefin 17.mai, og at du ikkje får abstinensar av å ikkje marsjere...

Anonym sa...

du kjem nok te å savne å pese rundt med oss ma. væt det e ;) og mange si forresten det bli snog... gla oss itte e i brekkom mær e :p satse på finværet vel? jessda

Marthe-Pjokk sa...

D snoga i natt.. Moho... Bli nok full snogstorm rondt Tromsvang =) Tuusen takk frank olav, du virke å som en veldig koselig person =)