lørdag, mai 21, 2005

I like-list

I tilfelle det skulle interessere ;)

Jeg liker (altså, et lite utvalg da. det er mye annet jeg liker også:)

- kake
- musikk som får meg til å ville synge og danse
- sol
- late dager, da man kan gjøre ingenting uten å ha dårlig samvittighet for det
- laaaaaaaange vaaaarme bad
- gamle donald-filmer, med sjarm. ikke sånne nye data-animerte-3d-greier
- grillmat
- fester som man har 0 forventninger til, og som dermed blir knall
- stjerner (altså de på himmelen)
- folk som tør å være barnslige. som jeg kan være barnslig sammen med uten å føle meg tåpelig
- sjokomelk
- Nemi
- å synge for full hals til høy musikk (stakkars kathrine..)

Moral: server meg grillmat, sjokomelk og kake på date, sett på en donaldfilm og jeg er din. hemm. nesten. hehe... :D

3 kommentarer:

Martin sa...

Back To The Beach?

Martin sa...

Gunde Svan?

Marthe-Pjokk sa...

På date? :D Hehe.. Kanskje de kommer med på neste del av lista:)