søndag, mai 29, 2005

I-like del 2

Jeg liker

- å sitte under et pledd og se på film, gjerne en morsom en, f.eks. Back to the beach :)
- Playstation. Never underestimate the power...
- Mølla-mat
- svensk (fine språket)
- Hubba Bubba (men hva skjedde med pakningen?! iiik!)
- Are & Odin
- jordbær, moreller og vannmelon - sommermat :)
- å sitte foran peisen med en kopp kakao og høre på at det regner
- sånn det lukter ute når det har regna
- å le ordentlig, med magen, sammen med venner :D
- å sitte opp hele natten og snakke om alt og ingenting
- TP (the pink team!), kubb og egentlig alle andre spill/leker man kan gjøre mange sammen
- å høre historier om besteforeldre eller foreldre
- lange lyse dager (jaaaa det er vååååår)
- dyna mi
- at jeg snart skal flytte til en større leilighet! bai bai pittelille hybel
- Pjokke-prat :D
- ting som tar uventede, positive vendinger
- å gå ut i pausa i forelesningene og sitte på gresset

Les dagens tekst! (haha.. Det hørtes ut som jeg skal lese noe fra Bibelen. Men nei. Sangtekst. som jeg har lagt ut på spacen min fordi... jeg liker den.) ---> Timbuktu - Alla vill till himmelen

9 kommentarer:

Martin sa...

Svenskt språk, svensk sång! Mye positivt om Sverige nu syns jag! Men jag är naturligtvis helt enig! :)

Marthe-Pjokk sa...

Swedish. I like :)

Marthe-Pjokk sa...

Og du fikk vel med deg at jeg nevnte back to the beach? :)

Marit sa...

Back to the beach - det fikk iallefall jeg med meg. Hva med nissefilmen? Hva heter den igjen?

Martin sa...

Trolltyg i tomteskogen! Minns du när vi såg den Marit? Då var det stämning! :)

Marthe-Pjokk sa...

Hmm. Har jeg gått glipp av en stor opplevelse nå? :)

Martin sa...

Jag, Marit och Öystein i en säng! :) Och Trolltyg i tomteskogen!

Marit sa...

kan nok aldri glemme det nei..

Marthe-Pjokk sa...

Ahaa.. Spennende... ;)