onsdag, juni 01, 2005

I sommer

Skal jeg fortsatt bo på Lillehammer. Jeg skal jobbe i en Mix-kiosk på et kjøpesenter som heter Strandtorget, og der skal jeg selge pølser og is og tippekuponger til de som måtte ønske det. Jeg skal på R.E.M-konsert og så skal jeg vel ha ferie en eller annen gang i juli. Ferietur; njæ, blir nok ingen tur på meg. Hvis ikke en tur til ikea regnes som ferietur:) (Tusenfryd regner forresten Ikea som en av sine største konkurrenter, så vet dere det;) Men man vet jo aldri hva som skjer.

Hva skal DU gjøre i sommer???

5 kommentarer:

Marit sa...

Jeg er ferdig med ekamen! alle sammen! Drar hjem til mor og far den 18. Skal jobbe på Holmestrand bymuseum og kanskje på ferie med Terje første uka i juli. Noen forslag på slappe av ferie med sol og strand og ingen unger som roper høyt?

Marthe-Pjokk sa...

Gratulerer med eksamen, flinke pingvinen:) Jeg syns du kan komme å besøke meg - jeg har ikke strand dessverre, men jeg har heller ingen unger som roper høyt! Jeg roper ikke så høyt selv heller så :)

Marit sa...

Har lurt på å ta meg en tur.. men er redd for å love noe og ikke komme.. blir i så fall en helg.

Marthe-Pjokk sa...

Bare å si fra hvis du får et innfall allfall:)

Jorån Østerholt Dalane sa...

Mine sommarplanar... Hm..
I skrivande stund er eg heime i Gjerstad på ferie - med fullt program. I juli blir eg i Bergen og les - fornuftige meg!!

Elles blir det truleg ein tur til Sverige på seinsommaren, og ein Danmarkstur til hausten. Båe for å besøke venner!

Velkommen til Bergen