søndag, desember 04, 2005

Trøtt...

Har blitt litt roligere og mindre stressa med tanke på eksamen og oppgave. Har ikke fått lest no særlig mer, men har (mer eller mindre) slått meg til ro med at jeg har tid nok til begge deler. Så får vi se på mandag, om stresset melder seg for fullt;)
Har vært utrolig masse folk på jobb i dag, gruer meg til å jobbe søndag den 18..... :/ Vært så mye å gjøre at når klokka var seks, var jeg helt sikker på at det var minst en time igjen.. Ble litt glad da:)
Nå sitter jeg egentlig og lager julekort, men måtte ha en liten pause... Begynner å bli en smuuule trøtt... Men julekortlaging blir jo mange ganger så gøy som i våken tilstand =D
I morgen skal jeg og Ingrid på hopprenn, det blir gøy:) Eller, gøy i den forstand at jeg aldri har vært på et hopprenn før...liksom... Håper det ikke blir kaldt:) Se etter oss på tv! =D

Ingen kommentarer: