torsdag, desember 15, 2005

Fornøyd

Det er ikke så ofte man går til frisøren og får akkurat den frisyren man har hatt lyst på. Allfall skjer det ikke ofte med meg. Og særlig ikke uten at man egentlig forklarer hvordan man har lyst til å ha det, bare "sparer egentlig til langt, så vær så snill å ikke klipp alt av lengden?" Og "men bare klipp i vei du". Skumle damen kunne jo gjort noe fælt med meg. Men jeg er altså superfornøyd=) Forandring fryder..

Jeg er derimot ikke så fornøyd med oppgaveskriving. 10 sider om kriseforliket mellom Arbeiderpartiet og Bondepartiet i 1935, it's killing meeee... I morgen på denne tiden er jeg jo ferdig, men for å bli ferdig i tide må jeg jo gjøre noe nå! Aaahh... Skulle ønske jeg kunne trylle.

2 kommentarer:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Åj, visste ikkje at det var såå mykje å skrive om kriseforliket! Har du juleferie no tru?

Marthe-Pjokk sa...

Jo, dessverre var det det... :) Eller, ble vel strengt tatt bare 9 sider...ups...7 sider om arbeiderpartiet, 1 om bondepartiet og 1 om kriseforliket ca... ferie nå ja=) jahuuu