onsdag, desember 14, 2005

Nyttårsforsett

Her om dagen fikk jeg en mail med forespørsel om hvordan det gikk med nyttårsforsettet mitt. Jeg kunne jo overhodet ikke huske hva det var, annet at jeg mente det var noe med å få et nytt og bedre liv, så jeg måtte sende mail tilbake og spørre. Det viste seg at mitt nyttårsforsett for i år var å få et nytt og bedre liv (1 poeng!), og så skulle jeg besøke personen jeg fikk mailen av. (100 minuspoeng :() Noe jeg altså har helt glemt at var et nyttårsforsett. Jeg har jo ment å dra på besøk, men det har liksom aldri blitt realisert. Og det blir allefall ikke før nyttår.. Det jeg mente med et nytt og bedre liv tror jeg heller ikke jeg har klart å holde, dessverre. (muligens mente jeg en ny start, glemme gamle ting og begynne på nytt. men...mnje...nja...nei. funka ikke) Så i 2006 skal jeg ikke ha noen nyttårsforsetter. Kan jo ha et forsett om å ikke love ting jeg ikke kan holde, men tviler på at det går noe særlig bedre. Huff.

Ingen kommentarer: