søndag, oktober 23, 2005

Vinter...

Den første snøen har kommet. Vinteren er veldig snart her. Så hvis ingen har noen store innvendinger, så tror jeg at jeg går i dvale nå. Neida, det er jo mye som er koselig med vinter også. Men jeg klarer ikke la være å tenke snø i skoene, kalde neser og fingre, snømåking, kløende stillongser, glatte veier, mørke kvelder OG mørke morgener............... Jeg liker virkelig ikke at det er kaldt, men at det er mørkt er nesten hakket verre.

På den annen side har vi: snø er pent, peis er kooooselig, man kan drikke masse kakao og det er snart jul. Så jeg holder vel ut i år også. ;) Bare det ikke hadde vært så lenge til våren....

2 kommentarer:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Har det komme snø i Lillehammer enno? Her var det ørlite snø øverst på fjella, men heime i Gjerstad har det komme 20 cm siste døgn.

Marthe-Pjokk sa...

Jepp. Til nå har det bare vært i fjellet her også... Men idag snør det skikkelig...