torsdag, oktober 27, 2005

Akk og ve. Er det flere enn meg som følger med på Internatet? Er det bare jeg som syns at ungdommene som er med der er utroooolig barnslige? Er jeg den eneste som blir flau over å se på det, og som egentlig ikke finner fler ord for hvor teit de oppfører seg...? Jeg skal ikke si at "det hadde jeg klart bedre selv", men når mange av dem begynner å grine allerede etter andre dagen fordi de er sultne og maten ikke er god? Oh...my...god....!!

Ellers har snøen kommet til Lillehammer, som nevnt før.Den kom for fullt på tirsdag, tirsdag kveld hadde jeg store planer om å tilbringe inne i varmen. Men plutselig bestemte jeg meg for å være sosial (?!) og gå på klassefest. For å komme meg dit måtte jeg ta buss. Og for å komme meg på bussen måtte jeg, ja nettopp, vasse ganske langt i masssse snø. For brøyting var det tydeligvis ingen som hadde tenkt på ennå. Pluss at det fortsatt snødde, var rimelig våt når jeg kom fram. Festen var koselig da:)Men bestemte meg ganske fort for at i helga skal jeg hjem og finne fram vintersko og ull-sokker! :)

Men: igår begynte snøen å smelte igjen, noe som resulterer i glatt føre. Noe som igjen førte til at Ane Marthe på sin vei til De Lillos-konserten igår kveld lå rett ut i gågata.... :/ Sikkert ganske festlig for de som så det, heldigvis var vi litt sent ute, så de fleste var allerede inne på Bingo'n...

Ingen kommentarer: