torsdag, oktober 18, 2007

Pc'n min er syyyyyyk

Buhuuuuu! :( Så hvis noen (Marit?) lurer på hvorfor bloggen min ikke blir oppdatert så er det derfor... Jeg kan jo oppdatere på skolen (som nå), men der har jeg stort sett bedre ting å ta meg til (som nå) :p Ferdig med oppgave om EU og demokratisk underskudd nå, så da er det bare å begynne på neste. To igjen før jeg må begynne å tenke på eksamensoppgave, som starter 22. november. Dårlig tid? Ca. Er jo en mnd til, men.. Har Ex.fac eksamen også, vet ikke helt når jeg skal prioritere den... Gleder meg til jul=) Apropos jul, julebrusen har kommet. Og jeg skal allfall ikke drikke den før desember! Hørte rykter om at julemarsipanen var kommet i september, den har jeg heldigvis ikke sett i butikken ennå. Gi oss jula tilbake!

3 kommentarer:

Marit sa...

Jeg lurte litt ja!

.. julebrus er godt nå og det..

Jorån Østerholt Dalane sa...

Jula varer nokre veker, ikkje månader...

Marthe-Pjokk sa...

Godt, men feil. Fyyy :p