mandag, mars 05, 2007

Sommerjobb

Da er det vel snart på tide å tenke på å få seg en jobb til sommeren. Egentlig har jeg tenkt på det en stund også, men det er så...æsj å tenke på :p Det er jo ikke noe problem å få en jobb, men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å slippe en sånn butikk/kiosk/bensinstasjonjobb... Og da er det ikke såå mye å velge mellom plutselig! Egentlig skulle jeg likt å hatt en jobb der jeg hadde hatt minst mulig med mennesker å gjøre...det hørtes litt mannevondt ut, men jeg er bare så lei sånne Smile-pent-og-være-hyggelig-jobber.............. :p Jeg tror ikke jeg er en hyggelig person :p Noen som har en jobb til meg? Sånn litt bortgjemt på et kontor, eller kanskje jeg kan dure rundt på en plenklipper med hørselvern på....det siste hørtes så utrygt ut at det kanskje er bedre om jeg ikke har jobb :D

Ingen kommentarer: