lørdag, mars 24, 2007

Jeg HATERHATERHATER gruppearbeid! Mandag skal vi ha presentasjon av oppgaven, det er ikke en stor oppgave, og ikke burde den være kjempevanskelig heller, men det BLIR fort vanskelig når to tredeler av gruppa nesten ikke husker hva oppgava går ut på hver gang jeg snakker med dem, og begge ringer til meg for å høre hva de skal skrive om?!? KAN det være så UTROLIG vanskelig da!!?? Oppgava er delt i 3 spm, jeg har tatt på meg det første, så kan det da være så inni hampen vanskelig å avtale seg i mellom hva de skal skrive om, i stedet for å ringe til meg... Viser til telefonsamtale tidligere i dag: Ø: "Vet du hva C skriver om eller?" (Kan du ikke ringe til ham selv...?) Jeg: "Han lånte en film av meg i går, han skulle skrive om Rwanda." Ø: "Åja? Trodde jeg skulle skrive om Rwanda jeg?" Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
(Dette er ikke for å henge ut noen, ingen av dere som leser bloggen kjenner disse menneskene, og de leser den ikke selv. Jeg bare følte at det var noe som måtte ut)

3 kommentarer:

Martin sa...

hata är ett väldigt starkt ord... man kan för exempel använda uttryck som: inte gilla alls, jag är ingen stor fan av, kanske inte det bästa jag vet, inte min kopp té...som sagt det finns alltid andra varianter! Tänk positivt!

Marthe-Pjokk sa...

Jag gillar inte alls gruppearbeid... :P

Jorån Østerholt Dalane sa...

Eg har heldigvis vore relativt heldig med gruppene til no, men det kan vere utruleg slitsamt med gruppearbeid. Både å få alle med - og bli enige.