tirsdag, mai 23, 2006

Vårvær og eksamen

Fikk en litt annerledes "kjede-sms" i dag: "sender deg denne vårbamsen som du kan ta i halen, svinge rundt i lufta og klaske i veggen, for det her er da for f... ikke no vårvær!!" Vårvær er det vel, men ikke av den typen jeg skulle ønske. Det plasker ned... På en måte er det greit, for jeg må jo sitte å lese til eksamen uansett. Men man blir jo så trøtt av sånt vær også så...
Var på skolen i dag for å få litt info om eksamen. HiL er ikke verdens beste på å gi ut informasjon i god tid syns jeg. Det er som regel alltid noe man lurer på, og så er det noen som har fått vite en ting, og noen mener det var noe annet, og så blir det bare forvirring. Her for en uke siden fikk jeg melding av en som ikke går samtidshistorie, men bare tar dette siste emnet. Han skulle da levere hjemmeoppgave på fredag, med påfølgende muntlig eksamen uka etter. Problemet var bare at han visste ikke hvilken dag muntlig skulle være. Han hadde spurt ham som han hadde som veileder på oppgava, han mente det var mandag eller tirsdag. Så hadde han spurt han som er studieleder, og han mente det var fredag. Så hadde han ringt til eksamenskontoret, og de visste ikke?! Det syns jeg var litt drøyt... Men han fikk da greie på det til slutt. Ble litt dårlig reklame for HiL dette her, men...sånn er det, som en god gutt ville sagt:) Tror jeg er litt forelska om dagen. Det er visst vår:)

(P.S: Nei Øystein, jeg spiste ikke rødbetsuppe.. Men jeg spiste blinis, det tror jeg er mye bedre :p Hehe..)

1 kommentar:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Våren er god, bortsett frå eksamen og oppgåver... Lykke til med innspurten!