tirsdag, mai 30, 2006

Eksamen....hjelp...

Torsdag er det skriftlig...altfor kort tid igjen! Har altfor mye som jeg burde lest på, som jeg overhodet ikke kommer til å rekke! Samtidig er det godt at det ikke er så lang tid igjen, for nå begynner jeg å bli lei....! Lei lei lei... Fant ut hvem som skal være sensorer på muntlig i dag, og det var heller ikke særlig oppløftende.. Han som liksom skal være ekstern sensor er overhodet ikke ekstern i mine øyne, siden vi har hatt ham som foreleser, og jeg hadde ham som veileder på forrige oppgava...jeg hadde på en måte håpa at jeg skulle slippe å ha så mye mer med ham å gjøre...menmen.. Vær snille mot meg, vær så snill.. :P Han er jo så rar da, så kommer sikkert til å begynne å le av ham eller no...men han ler jo hele tiden selv, av sine egne vitser vel og merke..