fredag, november 18, 2005

Travelt

Var litt vanskeligere å komme seg opp på onsdag gitt.. Og nå har søvnmangelen hopet seg opp igjen, den har en tendens til å gjøre det, er så mye som skjer. Var våken ganske tidlig på onsdag også faktisk, gjorde ferdig gruppeoppgave i ex.phil. Jeg sliter max til eksamen, hvis vi i det hele tatt står på denne oppgava da. For da kan det bli dårlig med eksamen. Men vi krysser fingre og tær og alt annet som kan krysses.
Onsdag kveld bar det til Bingo'n på Kaizers-konsert, kjempegøy! Masse folk, og jeg hadde nesten glemt hvor bra jeg egentlig syns Kaizers er, har liksom ikke hørt så mye på de nye låtene. Men sånne konserter bringer fram en side i meg som jeg egentlig ikke vil vite at jeg har, den voldelige siden. Den har heldigvis ikke kommet fullt ut ennå, men i sånne situasjoner når jeg blir klemt hit og dit-forflyttet uten at jeg egentlig flytter på meg, personen foran meg har kjempehår som jeg må ha i trynet, jeg har valget mellom å ha hendene klemt inn til brystet eller ha dem på rompa til personen foran, folk bak meg presser seg og svetten sin (og meg) framover....da har jeg lyst til å slå til en eller annen... Menmen, sånn blir det jo når man absolutt skal stå langt framme, kan vel bare skylde meg selv:) Konserten var allfall bra!
Så var det opp igjen på skole og jobb torsdag, og så Harry Potter etter jobb. Fikk ikke sett alle filmene, men har sett dem ørten ganger før i høst, så jeg overlever. Nå skal jeg snart på jobb igjen, og så er det kino etterpå!! Får frysninger hver gang jeg ser traileren, gleder meg som en unge!! Det kommer til å bli en laaaaang kveld på jobb... :( Kino kl 22, og jobb kl 9 i morgen...sove på søndag, tja... :)

3 kommentarer:

Marit sa...

dagen er her! Filmen var bra, men kommer aldri til å være like bra som boka.

Hadde jeg laget filmen slik at alt kom med, og ingen nye detaljer hadde den vart i 24 timer..

kanskje den beste til nå?

Marthe-Pjokk sa...

Det er alltid litt nedtur å se en film etter at man har lest boka, og jeg savna nok en del ting... Men den var bra, tror nok det er den beste ja:) Men så blir det jo bare mer og mer spennende så...

Anonym sa...

beste? filmteknisk, ja.. masse bra effekter, max spenning osv, men alt for mange ting var utelatt. type vesentlige ting. var ingen flyt, og ikke en følelse av et skoleår. nei, jeg holder fast ved at jeg er skuffa.. men er nok den morsomste da.