søndag, november 13, 2005

Mora di er med på det værste..

Hvordan kan man bli så blind?
Jeg skjønner at jeg var et svin
Det er synd, men det er først i dag jeg ser deg
For du er en jævla deilig ho
den kæba jeg har venta på
Som et lynnedslag, hva faen skjer a?
Jeg har dessverre ikke sett det før i dag
Da du plutselig så på meg og sa:
Stikk av ditt svin, du er for støgg for meg,
og mora di er med på det værste.
Du sa det uten et smil
Hva vil du ha?
Jeg gjør hva som helst
så lenge du vil være min kjærste
Du har så rå stil

Tenk på alt det vi kunne gjort
Med den tida jeg kasta bort
Før jeg forsto du burde være min baby
Nå plutselig står jeg her
Og ser hvor jævla fresh du er
Jeg tror jeg dauer hvis du ikke er ledig
Kan bare håpe på at du vil være min
Og hvis du er motherfuckings med på det
Så la meg høre deg si:

Stikk av ditt svin, du er for støgg for meg,
og mora di er med på det værste.
Du sa det uten et smil
Hva vil du ha?
Jeg gjør hva som helst
så lenge du vil være min kjærste
Du har så rå stil


Hmmm. Er det så enkelt? Er det setningen som skal til for at menn skal falle for meg? Stikk av ditt svin, du er for støgg for meg, og mora di er med på det værste? Det kan jo forklare hvorfor jeg er singel, er ikke noe jeg går rundt å sier akkurat... :p Nå må det kanskje nevnes at sangen er fra Terkel i knipe, og at den filmen kanskje ikke er så...virkelighetsnær? Men morsom er den! =)

Ellers har jeg fått høre i dag at jeg har evnen. Evnen til å ha det gøy overalt. :D Sitat Nina: "Når du har evnen te å ha re artigt på Vaala, da har du evnen te å ha re artigt OVERALT." Hvordan går det an å ikke ha det gøy når By Request spiller ac/dc på Ringebus o'store utested Vaala, og det er stappfullt med folk? Jeg bare spør.. :p Jeg digga allfall hardt. Litt for hardt kan man kanskje tenke i ettertid, var nesten dans på bordet der en god stund. Pluss at jeg kjenner på hodet mitt i dag at det ikke hadde helt godt av så ihuga headbanging og på halsen at jeg absolutt ikke har vært stille. Men, det var heldigvis ikke bare meg ;D

Idag har jeg vært i bursdag. Og hatt makeløst lyst på kinamat. Kinamaten ble ikke noe av, siden kineserne på restauranten er i Kina. :/ Men fikk pølser på bursdag, så jeg er mett og fornøyd. Mats ble 8 år idag, og som ikke helt uvanlig for 8-årige gutter er han helt hekta på alt som har med småkryp og ekle dyr å gjøre, og ikke minst dinosaurer. Så av pappan sin fikk han en roboraptor: 80 cm høy, teknologisk avansert Dinosaur. Over 40 funksjoner: gå, løpe og "liste seg", snu på hodet og slå med halen. Roboraptor er utstyrt med både lyd- og følesensorer, og med sitt infrarøde syn kan den oppfatte gjenstander på sin vei. Du kan selv styre Roboraptor, eller la ham utforske omgivelsene på egen hånd. Den var utrolig kul, og litt skummel, nesten så jeg ønsker meg en sånn selv! =) Bilde av den her: http://www.edwis.no/aktuelt/aarets_leke.asp


5 dager igjen... Så bilder fra førpremiere i dag, heldige mennesker.. Men det betyr jo at jeg kan glede meg litt lenger:)

1 kommentar:

Marit sa...

dans dans dans oppå bordet!