torsdag, september 29, 2005

Æsj

Siden jeg en gang skrev en post eller to om ting jeg liker, tenkte jeg at jeg kunne slenge ned noen punkter om ting jeg IKKE liker. For å få en balanse i det liksom :p

Ane Marthe liker IKKE:

- edderkopper (hatobjekt nr 1. Jeg er livredd)
- å sykle hjem i regn (ikke så skummelt som edderkopper, men ikke no særlig behagelig)
- at det er kaldt (ane marthe gruer seg derfor til vinteren)
- når vi først er inne på kulde --> kløende ullstillongser. Ugh og grøss.
- når jeg ikke får det til å brenne i peisen. (Burn, dammit, buuuurn!)
- kaffe (nei dessverre mamma, pappa og alle andre slektninger, jeg kommer aldri til å bli voksen)
- den stinkende uvanen som kalles røyking. Finn på noe annet...

4 kommentarer:

Anonym sa...

but you do like ngorongoro! oh yes you do, you do you do you do you doooooooo....

Marthe-Pjokk sa...

Akk, du ferska meg der... :p

Jorån Østerholt Dalane sa...

Aldri sei aldri når det gjeld kaffe! Eg har vore antikaffe-menneske heile livet, men no har det snudd. No er grimasene pga fæl smak bytta ut med "åh, no treng eg kaffe!!".

Men, kanskje du er meir sta enn meg??

Gler meg til treffet om 2 veker forresten:-)

Marthe-Pjokk sa...

Smakte på det igjen her om dagen (for første gang siden jeg var 4 år eller no :p) og kan ikke si det falt i smak... Men man skal jo som kjent aldri si aldri... Ja, jeg gleder meg også:)