onsdag, september 07, 2005

En helt kurant dag...

Jeg har jobba i 8 timer, men kommer til å få lønn for 12.

Jeg har (endelig) klipt meg, og det kosta meg en hundrings i stedet for til vanlig 2-3-4-5hundringser.

Men...samtidig...siden jeg jobba ligger jeg etter med lesing på både historie og ex.phil... og ex.phil-forelesningene kommer jeg ikke til å få mye ut av, for det er jammen meg noe av det treigeste opplegget jeg har vært med på på lenge...og jeg har vært på en del treige forelesninger :p Sten Are, hvor er duuuu.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Big Day For Apple
Wow, Apple has let loose a bunch of new products today as they announced the rumored iTunes phone.
Could you could handle more energy to get through your day? Please have a look at my site about natural energy drinks...

Marthe-Pjokk sa...

ah, f*** spam... :(

Marit sa...

timene til Sten Are gjorde at jeg fikk B på ex.philen uten å gjøre en større innsats!

STEN ARE!