torsdag, juni 30, 2005

Den Store Shoppedagen...

Med stor S... Tre jenter slippes løs på Ikea, hva kan resultatet bli annet enn full bil... :) Jada, man handlet en del... Gikk rundt på Oslo City etterpå, ble brukt en del der også. Ikke så ofte man er i Oslo da, heldigvis for lommeboka kan man vel si.. Men nå blir det allfall koselig her, med gardiner og greier...med vekt på greier kanskje... :p
Vi har da endelig fått internett i leiligheten også. Men: moralen når du skal installere bredbånd lyder som følger: Gjør det selv. Telenor-folk er inkompetente **&!?%&* (grr). Altså, man skal ikke skjære alle over en og samme kam, men man kan jo begynne å lure når folk som kaller seg bredbånds-patruljen (eller hva det var :-D) ikke klarer å plugge inn et adsl-modem...

Ellers: Solen skinner og gjør meg meget fornøyd :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ajja på rei!!! kømmentsar, versgo... mjahahaha... æll nå slek.

Jorån Østerholt Dalane sa...

Ingenting er så irriterande som datatrøbbel. Det er sjeldan eg vert sinna, men dataen og skrivaren min har høyrt mange fæle ord....

Anonym sa...

skrivern til mamma og pappa har et slikt forhold til meg også - den vil slettes ikke skrive noe ut, iallefall ikke når jeg vil det!