tirsdag, juli 12, 2005

Nanananana, nananannnanaaaaaaaaaa (in the summertime...)

I dag har jeg fått masse sol på meg, kanskje litt for masse sol.. :p Nei det går egentlig ikke an å få for mye sol i min verden, men tror huden min mener noe annet. Litt rød på ryggen gitt... Men sånn går det, når man ikke gjør annet enn å ligge i sola og bade nesten uavbrutt i 6 timer. (aaahhh, herlig:D)Selv om man bruker mengder av solfaktor 12. Før i tiden ble jeg aldri solbrent, enten: Har huden min begynt å bli gammel og skrøpelig. eller så har solen fått større og sterkere krefter enn før. Satser på det siste. Evt at ozonlaget snart faller sammen og dommedag er nær. hæ? neih... hudkreft? Har vi ikke hørt... Solstikk? ja muligens.. :p

2 kommentarer:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Sola er god
Sola er toppen
Sola er varm,
og den bruner på kroppen!

Barnesang eg lærte då eg var liten. Ein må nyte sola så lenge ein har den:-)

Kos deg i sommarvarmen!

Marthe-Pjokk sa...

Den likte jeg:) Takk i lige måde! :)