fredag, juli 02, 2010

Holidays are happy days

Nå har jeg hatt ferie i nesten 2 uker, og sannelig er det deilig... Tiden flyr da, så snart er det pån igjen, men da skal jeg jobbe tre uker, og så får jeg en måned fri før studentlivet starter:)
Så langt i ferien har jeg:
* vært i Sverige og handla smågodt og øl (bare folkøl, systembolaget var stengt når vi kom så langt. Hvem skulle trodd at det er begrensninger på å handle alkohol i Sverige også? :P)
* møtt en klassevenninne som jeg ikke har sett på over 15 år, guuuud hvor gammel man føler seg når man faktisk kan si at det er så lenge siden...
* vært turist i Oslo; i Holmenkollen og på Zoologisk museum (selvfølgelig kan vi tilgi Darwin, jeg hadde aldri tenkt på at vi hadde noe å tilgi ham for) og botanisk hage. Sistnevnte har en kafe som selger nammmm sjokoladekake...
* vært på fisketur med pappan min, og fått fisk!
* gått til innkjøp av hengekøye, mmmmmmm....
* sett sex and the city 2, anbefales sterkt hvis du trenger en god latter :D
* rota bort kameraet mitt, og funnet det igjen...øl gjør krøll :p

Fortsatt god sommer:) * Hva gjør du i sommerferien? <--- fortsatt inspirert av fjortisbloggere. er man ivrig nok, kan man jo bli popstjerne i tillegg. http://www.vg.no/musikk/vg-lista-topp-20/artikkel.php?artid=10001902

3 kommentarer:

Marit sa...

- Jeg har jobba og skal på jobb i dag og.
- Bodd på viktingmarked og drukket vin, dansa og spis ost og øl
- Vært på familietreff i Danmark
- Vært i bryllup på Gjæren og på Tjøme
- flytter til finere leilighet i Bergen

Skal:
- i tre bryllup til
- jobbe mer

Marthe-Pjokk sa...

heldig, jeg vil også i bryllup! hvor jobber du nå?

Marit sa...

jeg har et vikariat på museumssenteret i hordaland.