søndag, juli 25, 2010

But whyyyyy

Hvorfor i alle verdens dager skal det være så vanskelig å finne ut hva man vil? Når man egentlig har alle muligheter, og minimalt med begrensninger? Muligens er det nettopp derfor, det er altfor mye å velge mellom, og altfor mange muligheter som er sånn "det er jo egentlig interessant"... Akkurat nå har jeg kommet inn på skole igjen, og jeg har ordnet med hybel, og akkurat sånn midt i tankene om hvordan jeg skal innrede der, så dukker det opp fra intet: "hvorfor i helvete skal du gå på skole igjen nå? du har penger, og ingen verdens ting som binder deg, hvorfor stikker du ikke bare av fra alt og finner på noe helt annet? skole kan du alltids ta senere." Det føles veldig fristende å bare følge den innskytelsen, det er bare at jeg er altfor fornuftig og pliktoppfyllende til å gjøre det. Og hva annet skal jeg egentlig finne på? For jeg tør jo ikke å bare reise sånn helt alene heller. Eller? I følge en "vis" person er det på høy tid å gjøre de tingene jeg egentlig har lyst til. Hadde jeg bare visst hva det var. Hjelp!

Ingen kommentarer: