tirsdag, juni 08, 2010

Tiden flyr

Vi snakket om det på jobb i dag, hvor fort tiden går...særlig på våren! Jeg syns mai er en superfin måned, men den var over nesten før jeg fikk sukk for meg. Det samme kommer vel til å skje med juni, særlig siden jeg bare går og gleder meg til å få ferie om dagen. Jeg liker fortsatt jobben min, samtidig begynner jeg å gå lei. (Forbanna bortskjemte drittunger, grrr) Har levert oppsigelsen og satser på studentlivet igjen til høsten. Så gjenstår det å se om det var et sjakktrekk :p Egentlig aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, men det kan da ikke skade med et år til på skolebenken, annet enn for økonomien da.. Noen ganger skulle jeg ønske framtiden ikke var riktig så...tåkete.

Ellers følger jeg (nesten) bare med på fjortisblogger om dagen, så i ren inspirasjon kommer her et totally ræææææædom bilde :D



Tatt på vei ned fra 2469 moh på fredag :) (DET er det beste med jobben min, jeg får betalt for å gå på tur :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

totally random outfitbilde lizzom? :)

Marthe-Pjokk sa...

luuuv diz outfit lizm <3