søndag, februar 08, 2009

Question of the day

Hvorfor kjører ALLE* som har bil med 4-hjulstrekk alltid MIDT i veien? Greit, du har kanskje en større bil enn meg, men det kan jo være at det er andre som bruker den samme veien også? Er det en egen klausul i kontrakten når du kjøper 4-hjulstrekker kanskje; "du har herved alle rettigheter til å bruke så mye du vil av veibanen og du trenger absolutt ikke ta hensyn til andre bilister". Trukke det. Når du kjører 4-hjulstrekk har du tvertimot større forutsetning for å kunne komme deg videre om du kjører litt utpå kanten. Så det.

(*dristig påstand, men det får gå. sue me.)

Det var dagens irritasjonsmoment. Flere dagers irritasjonsmoment, for å være mer nøyaktig. Så det ikke skal høres ut som jeg er heelt premenstruell, vil jeg komme med en lovprisning osgå: Skype. <3 Jeg har akkurat snakket med kjæresten min som er laangt borte på andre siden av kloden, jeg hørte ham klart og tydelig, han hørte meg klart og tydelig, og ikke var det altfor dyrt heller. Fine oppfinnelsen:)

Ingen kommentarer: