søndag, februar 15, 2009

Brysomme bilder

Jeg har alltid vært sånn at jeg liker bilder best i papirform. Lettvint med digitalt, men det er liksom noe annet å ha en album å bla i. Noe helt annet å vise fram bilder på den måten også, enn å bla gjennom dem på en skjerm. Nuvel, siden det da er over et halvt år siden jeg kom hjem fra Australia, begynner det vel å bli på tide at jeg får framkalt bildene derfra. MEN; unnskyld uttrykket, for et JÆVLA arbeid! Jeg har jo sikkert tusen bilder...riktignok ikke alt som er av sådan kvalitet at det er verdt å betale for å få dem på papir, men uansett...det er utrolig mange. Hvordan skal jeg klare å velge ut hvilke som er "bra nok" til å komme i album? Det kommer til å ta evigheter å bestemme seg...og nesten uansett kommer det til å koste en formue. På en måte vil helst jeg bli ferdig med det snart, på den andre siden blir jeg helt ...tja, bare sur egentlig når jeg setter meg ned med det og det slår meg at det blir MEGET tidkrevende. Dermed gir jeg nesten opp før jeg får satt i gang. Blir nok å ta det i etapper. Men hvorfor har jeg ikke begynt før?

Ingen kommentarer: