søndag, desember 03, 2006

Desember...

De sier det er desember nå, men det tror jeg egentlig er noe lureri. Jeg tror det er noen som har bestemt seg for å spille meg (og alle andre) et stort puss, og skrudd vinteren et par måneder tilbake, sånn at det ser ut som desember på kalenderen, men i virkeligheten er det bare oktober ennå. Det er varmegrader og ingen snø ute, og etter mitt hode skal det ikke se sånn ut i desember, allfall ikke på Lillehammer... Og sånn skal det visst bli en måned framover, så hvis dere syns julekortene er veldig forsinka i år, så ikke skyld på posten. Da er det bare jeg som har bestemt meg for å utsette julen til det blir snø!

2 kommentarer:

Marit sa...

I Bergen er det heller ikke snø, men her pleier det ikke å være så mye snø heller :S men heller ikke 6 grader ute. sært - og i dag er den en kald dag i forhold til de andre dagene. Jeg har bestemt meg for at det skal snart være jul, tenkte jeg skulle innprente det på alle andre via bloggen min. Grunnen? Hvite juletrær med blå lys som står rundt om i byen - sykt stygt.

Jorån Østerholt Dalane sa...

ingenting er jo normalt lenger... Eg vil ha snø - NO!!