søndag, desember 31, 2006

Den siste dagen i det gamle året! Jeg var alltid litt trist på nyttårsaften før. Ville liksom ikke bli eldre og at min verden skulle forandre seg en smule... :p Jeg liker fremdeles ikke å bli eldre, og jeg liker ikke så godt forandringer heller...ikke alle allfall. Noen forandringer er fine =) Jeg har faktisk satt noen nyttårsforsetter i år, før har jeg tenkt at det er bare tull, fordi jeg aldri klarer å holde dem...men det er jo litt feil innstilling da...da klarer man allfall ikke å holde det, når man har bestemt seg for å ikke klare det på forhånd! Jeg gidder ikke sette noe bestemt mål om å f.eks gå ned så og så mye, eller å lese så og så mye hver dag, for da blir jeg bare irritert og gir opp hele greia hvis jeg ikke får det til. Men jeg skal være flinkere til å spise sunt, trene, lese pensum, finne på mer ting med kjæresten min (og venner!) i stedet for å glane på tv, og så skal jeg ha en mobilfri sone - antakeligvis når jeg er hjemme hos kjærsten. Vi får se hvor lenge det går, men så lenge jeg klarer å bli litt flinkere så er jeg fornøyd =)

Ønsker alle et superdupert nytt år! =)

2 kommentarer:

Marit sa...

oi! ganske mange forsett du har da. Spise sunt og trene mer er for vanskelige forsett for meg. Jeg er mer, kjøpe klær i andre farger enn hvitt, sort og grått og spise sushi. I år skal jeg kanskje prøve å sende kort til alle Boliviafarere fra Cuba - og bli mer selvstendig..?

Godt nytt år min månefisk!
Stor klem fra pingvinen din!

Marthe-Pjokk sa...

det er antakeligvis for vanskelig for meg også, men lov å prøve :p Cubakort? Jatakk =)Månefisk-nyttårshilsen-klemmer:)