fredag, mars 03, 2006

Idag er det 3 år siden vi dro til Bolivia. Jeg har akkurat lest bloggen til Marit, og nå renner tårene i strie strømmer her! Plutselig kom ALLE minner tilbake på en gang, det ble visst litt sterkt.. Merkelig i grunn, for så på akkurat det samme bildet av Rannveig og Gisela og (hvem var han andre?) i går, og da smilte jeg bare og tenkte så søte:) Hmm.. Tenkte på det før i dag også, og da var is på Dumbo det første som slo meg:) Så vet egentlig ikke hva det var som skjedde nå..

Uansett, det er 3 år siden, og jeg hadde tenkt å skrive noe a la det Marit har på sin blogg, men så leste jeg hennes først, og nå ser jeg veldig lite her for tårene, så det får bli senere tror jeg :p

2 kommentarer:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Sukk, me er visst fleire som er kjenslefulle i dag ja!

Har så lyst til å reise til Gardermoen og treffe dykkon igjen - spørre på stotrande tysk om eg kan få stempel i passet på flyplassen i Frankfurt, kjøpe flagg på flyplassen i Brasil - og fylle ut visumpapirer på flyplassen i St. Cruz...

Anonym sa...

Han heter Franklin..

åhh

søtt popkorn!