tirsdag, mars 21, 2006

Håpløst...

Nr 1 på listen over skumle ting som aldri burde vært funnet opp: Slumrefunksjon på vekkeklokker! (Ok, atombomben burde kanskje vært på 1.plass, men jeg bekymrer meg ikke så fælt over den akkurat nå :p) En typisk trøtt morgen hos meg fortoner seg nemlig sånn: vekkeklokken ringer - ane marthe slumrer - slumrer - slumrer - ane marthe har sovnet igjen og slår vekkerklokken AV i stedet for å slumre - ane marthe har plutselig forsovet seg... Skulle ønske jeg hadde bittelitt mer viljestyrke (ok, masse mer viljestyrke..) så jeg kunne komme meg opp tidlig for en gangs skyld...

Noe som ikke er håpløst, men til gjengjeld ganske skummelt, er været! Det har vært kjempefint vær kjempelenge nå (over en uke allfall?!) , og solen skinner jammen meg i dag også...! Så nå går jeg egentlig bare og venter på en orkan eller noe som skal veie opp... Det er liksom bare litt for godt til å være sant med så masse fint vær så lenge. Så da får man vel komme seg ut å nyte det mens det varer =)

1 kommentar:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Hipp hurra for fint vær!!

Tips: plasser vekkeklokka så langt vekk frå senga at du må stå opp for å slå den av....