tirsdag, februar 14, 2006

Long time no see

Har visst vært litt skjødesløs med bloggskrivinga i det siste. Ikke fordi jeg ikke hatt noe å skrive om, eller ikke hatt tid, men har liksom ikke giddi. (giddi? gidda? giddet?) Har ikke så mye å ytre nå heller egentlig, men det er en time til forelesning, og jeg har intet annet at ta meg til...

Forrige uke var jeg hjemme hele uka med influensa. Kjedelige greier. Akkurat den uka hadde jeg jo gledet meg til å ha forelesning også da, for vi skulle ha en gjesteforeleser som er verdens kuleste. + at på torsdag skulle vi ha historisk aften på Bingon, skulle se "Comandante" (film om fidel castro) og så skulle Bruno fra Brasil snakke om sør-amerika etterpå... Sukk.

I dag er det jo Valentinesdag da. Dagen der du blir minnet på at du er singel, men veldigveldig gjerne skulle hatt noen å sende et kort eller en sms til.. Evt kan man jo ha et håp om at man har en hemmelig beundrer der ute som plutselig slår til. Særlig. Egentlig trodde jeg at jeg kom til å glemme hele greia, for jeg bryr meg ikke såå hardt. Men man blir jo minnet på det overalt!

(Sånn egentlig er jeg i godt humør i dag, det bare virker kanskje ikke sånn. :))

5 kommentarer:

Marit sa...

Giddi er formen jeg bruker. Gikk du glipp av mye Bolivia-snakk? Uff, hvis du kjenner trangen komme så er det bare å ringe! Valentines dagen er litt oppskrytt synes jeg - eller iallefall litt dyr.. den ene dagen i året hvor blomster koster halvparten så mye som resten av året. Men det er alltid hyggelig med et kort. Fant ikke noen månefisk jeg heller. Men giraffer er ikke så værst de heller =)

Jorån Østerholt Dalane sa...

E har "godde"

Ang Valentine - kva med å lage ein dag for alle oss single? :-)

Marit sa...

men dere får jo alle de andre :P (det er jo det man sier til menn som maser om kvinnedagen)

Jorån Østerholt Dalane sa...

åjaaaa, det har e ikkje tenkt på..... ;-)

Marthe-Pjokk sa...

Månefisker er så sjeldne å finne på kort, men giraffer er kjempesøte, så takk:) Og det er bare å ringe til meg også! Vi burde ha et Bolivia-forum:)

Hm, syns det burde være en singeldag likevel jeg, hvis man ser sånn på det så har jo de som har kjærester alle de andre dagene også :p