fredag, februar 24, 2006

Er det mulig

Her i høst en gang fikk jeg parkeringsbot. Sure penger å betale, særlig siden jeg ikke ante at det ikke var lov å parkere der, fordi alle gjør det. Og parkeringa på skolen er alltid full, så... Men jeg måtte jo bare betale og se glad ut. Men nå ringte mamma og sa at hun har fått purring i posten?! For det første; det er 5 måneder siden... Greit nok at det er kommunalt, men hvor treigt er det mulig å få det? Og for det andre; greit at det mamma sin bil, og den er registrert på henne, men det er vel samme hvem som betaler regninga bare de får pengene?? Jeg har allfall betalt, det er jeg helt sikker på. Og da håper jeg virkelig jeg slipper å betale boten en gang til, + purregebyr på 250 kr... Makan til frekkhet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

er det mulig? Har du klaget?

Marthe-Pjokk sa...

Mamma ringte dit. Men de kunne ikke si noe før etter helga...så hun skulle ringe dit igjen tror jeg? Har allfall ikke hørt noe mer.. Sier litt om kommunal fart.. :P