søndag, januar 22, 2006

Snø, snø og mere snø

Før helga kom det så mye snø på en gang at jeg var egentlig litt redd for å snø inne.. :p Gjorde ikke det da, men nå er jeg hjemme hos mamma og pappa, så det spørs om jeg kommer inn igjen når jeg kommer til Lillehammer... Nå snør det heldigvis ikke lenger, men i følge værmelding/mamma skal det visst snø igjen i morgen. Greit at det er snø i stedet for holkeføre, men alt trenger da ikke komme på en gang... Og på Lillehammer er de fantastisk dårlige til å brøyte, allfall er der jeg bor tydeligvis nederst på prioriteringslista. Når jeg dro i ett-to-tida på fredag hadde de ennå ikke brøyta der, og da hadde det jo snødd hele torsdagen og torsdagsnatta (og onsdag? Husker ikke så langt tilbake) = veldig mye snø = jeg vasssssser og blir våt, og å kjøre bil er...ikke det letteste i verden.. Jaja...men heller snø enn glatt altså:) Bortsett fra at det var jo glatt før snøen kom, så et lag med snø oppå isen = livsfarlig enkelte steder..

1 bra ting med uka som var: Jeg fikk evaluering på oppgava om arbeiderpartiet og sto med glans:)
1 bra ting med uka som kommer: Jeg har fri fra skolen hele uka fordi lærerne evaluerer oppgaver.
1 dårlig ting med uka som kommer: Jeg skal til tannlegen i morra. Usj.

3 kommentarer:

Marit sa...

tannlegen er ingen dum ting

Marthe-Pjokk sa...

Tannlegen er en skummel ting. Men det gikk bra:)

Jorån Østerholt Dalane sa...

så bra at det gjekk bra! Tannlegetimar er noko herk.. Tannlegar kan vere både greie og fæle, alt etter som.

Ja til forsking på boring utan smerte:-)