torsdag, januar 12, 2006

Dårlig dag og kabel, da

It's been a bad day, please don't take a picture... Vet ikke hvorfor, men dette har vært en baaaaad day... Så hvis jeg har vært grinete mot folk, så må jeg bare unnskylde. Det er ikke personlig ment:) Hvis du ikke har vært innom på Mix i dag og vært spydig eller lignende da, da kan du ta det personlig.
Vi har fått kabeltv! Wuhuuu! Eller, jeg da, for nå drar samboern min fra meg og blir borte leeeeenge :( Jeg hadde jo egentlig tenkt å slutte å se så mye på tv, men det spørs hvordan det går nå da...hmmm.... Når jeg nevner det med kabel, må jeg bare nevne ham vi leier hos i samme slengen. Han sier DA etter HVERENESTESETNING...da.. Plagsomt, hadde ikke klart å bo sammen med han lenge. Jeg tror faktisk jeg hadde hatt problemer med å holde ut bare et par timer også. Kona hans må være litt dum, døv, eller fryktelig forelska. En tale fra ham kan høres omtrent sånn ut: (angående parkering) "nå på vintern da, så lurer jeg på da, om dere kan parkere lenger opp da, for ellers blir det så vanskelig å komme fram da. " eller angående kabeltv'n, som ikke funka med en gang, av den enkle grunn: "Den greia da, som jeg kjøpte på elkjøp da, hadde kobla den feil da, så det var radio da, dere tok inn radiosignaler da" Og han snakker fort, og i usammenhengende setninger, og det er overhodet ikke ofte jeg skjønner hva han snakker om. Gal....

4 kommentarer:

Marit sa...

Hehe..

Men han burde skjønne slike avheninghets-setnigsavsluttere som lissom, eller no og da, er slitsom for andre da.

Marthe-Pjokk sa...

Man skulle jo tro det da, men det er jo ikke sikkert at han tenker over det da, at han sier det hele tiden da, kanskje bare en uvane da... Det er nesten så jeg ikke husker hva han heter lenger, for vi kaller ham bare "da" :D

Anonym sa...

hva heter han egentlig???

Marthe-Pjokk sa...

hehe, svein arne da :D