mandag, september 15, 2008

Morsomme mennesker

Det finnes mange rare og morsomme og mildt sagt spesielle mennesker i verden....! Jeg traff en av dem på lørdag natt: jeg står og snakker med noen folk, og plutselig prikker Stig meg på skuldra. Jeg snur meg, og rett bak meg står en full/påvirka-av-et-eller-annet fyr og ser meg over skuldra. Jeg brøler ut i latter, for denne fyren er utrolig snål. Han har svarte klær, på tskjorta hans står det "Tørst?", han har svarte solbriller med strass, Og: hvis du egentlig ikke syns dette hørtes så snålt ut: han har et perle-"pannebånd" på hodet. Dvs, sånne plastperler som du lagde ting av i barnehagen, tredd på en snor. Dette har han da, som han sier: strikka sjøl. Plutselig deiser han overende (Som fulle folk ofte gjør), og Julie skal prøve å hjelpe ham opp. Julie: "Kom igjen, du kan ikke ligge her." Mann: "Jeg kan ligge hvor faen jeg vil, jeg er kongen av rock'n roll!" :D