mandag, januar 14, 2008

Tiden flyr

så altfor fort! Jeg skulle få tid til så mye nå etter jul, men det blir liksom ikke gjort noe av det... Og reisen til Australia som alltid har vært så fjernt og så veldig lenge til er plutselig veldig nær! Skremmende nær...sommerfuglene kommer litt ut av proporsjoner innimellom.. Jeg gleder meg, samtidig er det så fjernt for meg at jeg skal så langt så lenge at jeg ikke helt skjønner det...det går vel ikke opp for meg før jeg står på Gardermoen søndagsmorgenen :P

Jeg sto forresten på ex.fac.eksamen, hvis noen skulle lure på det.. :) Og eksamensoppgaven gikk riktig så bra, så da har jeg et godt utgangspunkt til bacheloroppgave også...som jeg allerede har begynt å bekymre meg for. Skal jo ikke levere den før utpå høsten igjen, men så begynner jeg å bekymre meg for om jeg klarer å skrive den ferdig i tide hvis jeg starter når jeg kommer hjem eller om jeg bør begynne mens jeg er borte. Men da må jeg jo ta med meg masse bøker, og jeg har jo problemer nok fra før med å finne plass i kofferten (regner jeg med, har ikke pakka ordentlig enda, men det er sånn det pleier å bli, og når jeg skal være borte så lenge så..) Det er altfor mye å huske på og bekymre seg for.. :p Penger for eksempel, vi skal jo reise en del og sånn, jeg har jo sparepenger men...og nå må jeg kanskje kjøpe ny pc også. Jeg er en mester i å bekymre meg. Og så er jeg en mester i å glemme ting og utsette ting...huff :p Detta går bra, ælder i verda! :p

Ingen kommentarer: