lørdag, september 15, 2007

Jadda...

Lenge siden jeg har skrevet et ordentlig innlegg nå...blogginteressen er nok litt dalende (hos de fleste?). This is my life:

- Jeg har flytta inn hos kjæresten. Vi irriterer nok vettet av hverandre innimellom, men stort sett er det fryd og gammen =)

- Jeg vasker klær for husverten...(my bad, fordi jeg glemmer å legge slangen i sluket i dusjen, og lar den heller ligge i skittentøyskurven hennes...teit opplegg)

- Jeg er på skolen ca en dag i uka og er lat resten. Har (gudskjelov) ex.phil fra før, og ex.fac har ikke starta enda, så foreløpig er det "Europa i konflikt og samarbeid etter 1945" som gjelder. Bare så synd at de bøkene vi skal bruke NÅ aldri kommer i bokhandelen noen gang...

- Har begynt på Taekwondo, er på trening et par dager i uka og er stiv og støl resten :p Har hvitt belte med en svart stripe foreløpig, veeeeldig nybegynner

- Har fått positivt svar fra eksamenskontoret om å utsette ba-oppgava et halvår, så nå håper vi på et halvår som studenter ved University of Wollongong, Australia =)

- Har blitt styremedlem i Ringebu SV. Litt teit hvis jeg drar til Australia, men da får man være langveismedlem :p Engasjementet er der uansett, endelig får det komme fram! Men det teiteste var vel helst at vi mista en representant i kommunestyret og sitter igjen med ca 0.

Jadda:)

3 kommentarer:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Åj, du er travelt oppteken;-)
Ser ut som om det er mykje spennande som skjer. Kva studerer du i år?

Marthe-Pjokk sa...

Ja, med å være lat, hehe. ;) I år tar jeg fordypning i samtidshistorie...

Anonym sa...

Men om fire år, da skal vi ha flertall i kommunestyret og ruuule Ringebu! :p Yeah right! Men altså, visjoner må man ha :D