fredag, oktober 13, 2006

Enda en...

...av de dagene der det er mye morsommere å gjøre andre ting- ja til og med vaske og rydde- enn å lese pensum... I dag våknet jeg for en gangs skyld ganske tidlig, sto opp kl 8. Ikke alle andre var like våkne, så det ble til at jeg satte meg på kjøkkenet med en bok. Leste i bind 1 av Karsten Alnæs' serie om historien om Norge- om vikinger og sånn- spennende:) Men nå sitter jeg altså og skal lese om fred og sikkerhet...interessant, men dessverre ikke like spennende... Har vært litt flink i dag også da, har rydda litt og funnet klær som ikke passer til meg lenger, og som er brukt bare en gang eller to, som jeg har tenkt å levere til Frivillighetssentralen som sender det som julegaver til barnehjem i Russland:)

Akkurat nå: Det suser ikke i øret mitt, men det er kanskje fordi jeg bare hører vaskemaskinen...? (skal til ørespesialist den 30.-hurra)

1 kommentar:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Av ein eller annan grunn dukker det alltid opp mange HEILT NØDVENDIGE ting som gjerast - når ein sit med pensum framfor seg....