onsdag, september 06, 2006

Jeg er litt trist om dagen... Alle har vel fått med seg at Steve "Croc hunter" Irwin er død. Nå blir det ikke mer "thæt's amææææizing" i kaki-shorts mer :( Men han var jo en ganske gal menn, så før eller senere måtte noe sånt skje. Verste var da jeg leste at levningene hans skal gis til krokodillene i Australia Zoo?! Greit at mannen var krokodille-frelst og vel så det, men gi ham til krkodillemat? Litt drøyt spørdu meg... Men, uansett var poenget mitt at det var trist:(

Akkurat nå: Hvem vil vel ikke ha en malingsflekkete polakk utenfor vinduet mens man spiser frokost...

4 kommentarer:

Marit sa...

jeg vil heller ha en malingsflekkete polakk foran vinduet enn bare en mann stående der og se inn

Marthe-Pjokk sa...

har du det? huff.

Jorån Østerholt Dalane sa...

huff

Marit sa...

nei har ikke det.. bor i 5. så da hadde jeg i grunn blitt virkelig skremt