mandag, august 07, 2006

helga...

I helga har jeg hatt pingvin-besøk! Det var moro, har ikke sett Marit på 3 år, og plutselig kommer hun med toget til Lillehammer:) Lørdag dro vi til Kvam/Sjoa for å besøke Rannveig og baby-Ane. Hadde egentlig trodd vi måtte kjøre fram og tilbake en stund før vi fant fram, men med en god veibeskrivelse finner man alltid fram. (Kjør til Sjoa, snu og kjør tilbake til fartsboksen :p) Baby-Ane var selvsagt såå søt, med masse svart hår og bollekinn:) Tror ikke jeg klarte å ødelegge henne heller (alltid livredd for å holde sånne bitesmå mennesker, de kan jo gå i stykker?!) På kvelden grilla vi sammen med Ingrid og Nina, allfall en liten stund til vepseinvasjonen ble for overveldende. Etter noen runder med øl og singstar (alltid en god kombinasjon) bar det i vei med snusleppe til Brenneriet der Marit ble veldig imponert over doen... Etter mer øl, dansing og fulle "sjarmerende" gamle menn, ble kvelden avsluttet med et godt måltid kebab :D Søndagen startet rolig, men med en aldri så liten trimtur til toget (vi ankommer stasjonen i rolig tempo - plutselig sier Marit: "Vi har to minutter på oss" Og toget må da selvfølgelig stå i spor tre, lengst unna... Men med litt løping og observante konduktører går alt bra. Takk for besøket Marit, håper du kommer snart igjen! :)
Senere på søndagen fikk jeg besøk av ho jeg bodde sammen med før, planen var at vi skulle se alle Harry Potter-filmene. Og det gjorde vi også.. begynte kvart over fire på ettermiddagen og var ferdig kvart over tre på natta....DA var jeg trøtt! Men med muffins og cola går alt bra :D I morgen fortsetter jeg ferien med en togtur til Alvdal, det blir fint:) Selv om jeg fikk litt panikk da jeg ble informert om at svigermor hadde tenkt å lage middag til jeg kom...

2 kommentarer:

Marit sa...

Hei hei!
Jeg kommer før du aner!

Jeg har kosa meg masse!!!! .. og kommer fritt til å stjele bildene mine.. kunne ønske jeg kunne få lagt ut en video her, moro for andre og se Nina og Ingrid synge Sputnik også =)

Jorån Østerholt Dalane sa...

Så koseleg det såg ut:-)
Lykke til med semesterstart!