onsdag, april 27, 2005

Effektiv!

Idag og igår har vært (til meg å være) 2 effektive dager. I går begynte jeg på noe som kommer til å bli et megaprosjekt: nemlig sette inn boliviabildene mine i album- ordentlig og pent! Fra før var de nemlig bare hivd inn i en vanlig stygg album, hadde nesten ikke skrevet noe om bildene heller. Så nå skal det gjøres ordentlig! Jeg har også satt sammen puslespillet vi fikk i La Paz, har planer om å lime det sammen på et vis og henge det på veggen. Hmm hva mer gjorde jeg igår, jo, jeg og Kathrine var og skrev under på husleiekontrakt. Så nå er jeg offisielt "samboer":) Eller, på papiret da, vi flytter ikke inn før etter 1. juni. Gleder meg, det blir gøy:) Bare vi ikke blir totalt uvenner eller no sånn, men jeg har tro på at det går bra:)
Idag har vi begynt på eksamensoppgave, sånn gruppegreier, det går ganske bra, har planer om å bli ferdige før helga. Nå er jeg hjemme en tur, leverte fonen min på rep igår (det gjorde jeg også igår ja...) , fikk låne en kladd av en ericsson som jeg bruker et kvarter på å skrive mld med, så fant ut at jeg skulle hente den gamle nokian min. Så nå skal jeg innom bestefar og gratulere med 92-årsdagen før jeg farer videre på musikkøving og leverer instrumentet mitt som jeg ikke bruker likevel. Håper denne effektiviteten varer en stund! :))

1 kommentar:

Jorån Østerholt Dalane sa...

Åh, tenkjer du drøymer deg vekk til Aldea Alalay og cabañaene, når du limer inn bilder!

Lykke til med eksamen, forresten!